poniedziałek, 30 kwietnia 2012

KREM DO RĄK I PAZNOKCI - Ziaja - Kozie mleko






Cześć dziewczyny! Przedstawiam dzisiaj krem do rąk i paznokci z Ziaji - kozie mleko. Krem ten przeznaczony jest do skóry suchej, skłonnej do zmarszczek. Stosowałam go już od zimy, ponieważ wtedy moje dłonie czasem robią się szorstkie od mrozu. Poza tym w pracy używam rękawic jednorazowych, po których moje dłonie są po prostu trochę wysuszone.
Krem Ziaja- kozie mleko ma miły, delikatny zapach. Konsystencja jest dość gęsta, dobrze nawilża dłonie. Szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy. Dodatkowo krem ma za zadanie wzmacniać paznokcie zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania. Ja mam z natury paznokcie niezbyt silne, także jakoś nie zauważyłam szczególnej poprawy w ich kondycji..ale u mnie to normalne, zazwyczaj jeśli są już torchę dłuższe, to któryś z nich się złamie.:) Krem zawiera kompleks składników koziego mleka, wit. A i E, prowit. B5 (D-panthenol).
Jak najbardziej polecam ten krem, tymabardziej że cena z tego co pamiętam to nie była wysoka, chyba ok. 7 zł. Pojemność- 80 ml.
Pozdrawiam:)

8 komentarzy:

  1. Też używałam tego kremu i jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. kozie mleko - mialam wielokrotnie i uwielbiam - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go, miałam :) Pozdrawiam ;) może masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Ziaję:) Ta seria szczególnie przypadała mi do gustu, szczególnie żel czy mydło pod prysznic.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Ziaję- kozie mleko!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. moja mama bardzo polibiła serię oliwkową. ;)

    OdpowiedzUsuń