wtorek, 19 czerwca 2012

Baleriny

Witajcie dziewczyny! Dziś przedstawiam Wam baleriny, które ostatnio zakupiłam. Co prawda nie są one takie jak chciałam, bo miały być z całymi przodami i najlepiej czarne. Jednak ciężko mi było znaleźć odpowiednie na mnie, bo albo mi się nie podobały, a jak już się spodobały to nie było mojego rozmiaru...:)
Chciałam Was zapytać czy Waszym zdaniem nadają się one np. na wesele jako buty zmienne?? Sama nie wiem czy nie są trochę za mało eleganckie jak na taką uroczystość...;)





Kupiłam je u mnie w mieście, za 57 zł. Dajcie znać w komentarzach co myślicie? ;)
Pozdrawiam Was serdecznie! :)

19 komentarzy:

  1. mi się podobają:)
    bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mają one fajny kolor, a jeśli chodzi o wesele to zabawa będzie taka fajna, ze nikt nie będzie zwracał uwagę na buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne chciałabym takie :d ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne . :]
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balerinki bardzo fajne :) Szkoda ze nie sa w kolorze malinowym.
    Jeśli masz chwilke, zapraszam na mojeg bloga na rozdanie kosmetyczne :)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. będą do wszystkiego pasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne baleriny sama bym chętnie takie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie nadają się zależy jeszcze jaką masz sukienkę jeśli pasują to pewnie że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz na weselach nie jest aż tak elegancko jak kiedyś, więc nadają się idealnie! :)

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Wam moje Drogie za miłe i pomocne komentarze! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne że sie nadaja na wesele..ja bym sie nie zastanawiała tylko w nich szła...czy na zmiane wzięła...świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze mam płaskie buciki, nawet impreza typu wesele nie zmusiłaby mnie do założenia czegoś czego nie lubię
    Twoje balerinki są cudne, eleganckie i z klasą

    Basiu, nie spodziewałam się, że poczta jest aż tak sprawna, dobrze, że paczuszka doszła do Ciebie przed weekendem, cieszę się i życzę super imprezy :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:* :) zawartość paczki rewelacyjna!:)) ja też głównie chodzę na płaskich butach i jak mam wyjść na obcasie to moje nogi po krótkim czasie już są zmęczone ;)

      Usuń
  13. zobaczymy jak to będzie
    póki co mam wszystkiego serdecznie dosyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam za Ciebie kciuki kochana! wszystko się jakoś ułoży...!

      Usuń
  14. fajny kolor balerinek:)
    zaczęłam obserwować twojego bloga:)
    i zapraszam do mnie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń