piątek, 15 czerwca 2012

Wygładzające masło do ciała Spa Azja z ekstraktem z bawełny Be Beauty Body Expert

 Witajcie moje Drogie!:) W końcu znalazłam wolną chwilę, aby coś dla Was napisać. Chciałam Wam przedstawić masełko, które ostatnio zakupiłam. Jest to Wygładzające masło do ciała Spa Azja z ekstraktem z bawełny Be Beauty Body Expert.


Zdjęcia robione były już jakiś czas temu. Teraz masełka w opakowaniu jest troszkę mniej. :)

O masełku od producenta:

"Poczuj klimat Azji, pachnącej lotosem - symbolem harmonii, perfekcji i piękna.

Kremowe masło do pielęgnacji ciała odżywia i wygładza skórę, przywołuje piękno azjatyckich ogrodów.
Otula wyjątkowym, intrygującym zapachem kwiatu lotosu, który uspokaja ciało i pozwala odzyskać wewnętrzną harmonię.  Regularne stosowanie masła pozostawia skórę odżywioną i aksamitnie gładką. Mieszanina drogocennych aromatów odpręża, łagodzi stres i likwiduje zmęczenie. Ekstrakt z ryżu działa łagodząco,zmiękcza i tonizuje skórę ,chroni przed wpływem czynników zewnętrznych. Ekstrakt z bawełny indyjskiej odżywia i nawilża skórę, działa zmiękczająco. "

Moja opinia:
Konsystencja:  kremowa, bardzo przyjemnie się rozprowadza, nie pozostawia tłustej powłoki na skórze, szybko się wchłania.

Zapach: dość ładny, choć wydaje mi się, że jest trochę za intensywny; dość długo utrzymuje się na skórze.

Nawilżenie : nawilża, aczkolwiek nie są to jakiejś spektakularne efekty... ja nie mam skóry bardzo suchej, także masło to jakoś daje radę..;) jednak przy bardzo suchej skórze przypuszczam, że mógłby się niestety nie sprawdzić.

Z kolei jeśli  chodzi o wygładzanie skóry, to ja jakoś nie zauważyłam dużych efektów.

Za masło zapłaciłam niewiele, bo niecałe 6 zł w promocji w Biedronce. :)

Podsumowując, uważam, że za tą cenę masełko jest dobre, bo jednak trochę nawilża, ma bardzo fajną konsystencję i dobrze się rozprowadza. Jedyne co, to przypuszczam, że z powodu jego intensywnego zapachu( który na wstępie jest ładny, dopiero po czasie okazuje się tak intensywny)  nie potrafiłabym go stosować na dłuższą metę. ;)  Chyba, że stosowałabym go na przemian z jakimś masłem o delikatniejszym zapachu. :)
Ja to w ogóle lubię próbować różne nowe produkty i zmieniać zapachy, także i tak pewnie jako następne masełko zakupię już jakiejś inne. :)

A Wy dziewczyny macie jakiejś swoje ulubione masła do ciała? Może mi któreś polecicie? :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)



8 komentarzy:

  1. A ja z wygładzenia po tym masełku jestem mocno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja narazie użyłam je dwa razy i narazie nie umiem sie na jego temat wypowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sama nazwa mnie kusi ::DD Lece do biedronki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, pewnie google mi zrobiło figla, bo dość często,gdy chce kogoś zaobserwować pisze mi, ze wyskoczył błąd;P

    ale juz jest wszystko ok, dzieki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przepadam za kosmetykami z BeBeauty. Kiedyś kupowałam tylko ich sól do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń