niedziela, 1 lipca 2012

Denko czerwca :)

Witajcie ponownie!;) Korzystając z tego, że mam wolną chwilę postanowiłam dziś znowu coś dla Was napisać moje Najdroższe. :) Tym razem będzie o czerwcowych zużyciach. Nie jest tego wiele, ale zawsze coś. ;))





1. Peeling myjący Joanna Naturia- z pomarańczą- wygładzający. Uważam, że to bardzo fajny peeling za niewielką cenę. Jak najbardziej zakupiłabym go ponownie.

2. Nektar pod prysznic- Apart- Natural- Morela i pomarańcza. Pisałam o nim tutaj: http://basiek86.blogspot.com/2012/06/nektar-pod-prysznic-apart-natural.html
Nie kupiłabym go ponownie głównie za jego chemiczny zapach.

3. Balsam do ciała wyszczuplająco- antycellulitowy- Shape Expert- BeBeauty Body Expertiv- bluszcz, winogrono, guarana. Szczerze mówiąc to nie zauważyłam jakiejś redukcji cellulitu a tym bardziej wyszczuplenia ;)) Ma ładny zapach i szybko się wchłania. Jednak nie wiem czy jeszcze bym go kupiła. Wolałabym chyba jak coś wypróbować czegoś innego. :)

4. Antyperspirant w sztyfcie- Fa- Nutri Skin- 48h- Maximum Protect. Bardzo fajny antyperspirant. Ja preferuję antyperspiranty w sztyfcie. Te w kulce są dla mnie trochę za "mokre" ;) Ten ładnie pachnie i rzeczywiście dość długo chroni. Kupiłabym ponownie.

5. Orientalny peeling do ciała z glinką marokańską- Tradition De Hammam- Yves Rocher. Pisałam o nim tutaj: http://basiek86.blogspot.com/2012/05/orientalny-peeling-do-ciaa-z-glinka.html. Jak najbardziej bym go zakupiła. Ten udało mi się testować dzięki Drogiej







8 komentarzy: