poniedziałek, 23 lipca 2012

LAKIERY, KTÓRE GOSZCZĄ NA MOICH PAZNOKCIACH TEGO LATA

Witajcie Słoneczka! Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim postem o lakierach do paznokci. Powiem Wam, że ostatnio stwierdziłam, iż moje blogowanie chyba nie ma sensu, ponieważ mam średniej jakości aparat i nie mogę Wam nawet pokazać pomalowanych paznokci, gdyż zdjęcie wychodzi tak nie wyraźnie, że nie widzę sensu, żeby je dodawać :( Z drugiej strony w pewnym stopniu wciągnęło mnie w ten nasz blogowy świat..szczególnie lubię czytać Wasze blogi, na których nie raz coś ciekawego podpatrzę... Póki co nie rozstaję się z blogiem, ale jak będzie dalej to zobaczę...(oczywiście chciałabym sobie kupić nowy aparat, jednak na chwilę obecną, przy wydatkach, które nas jeszcze czekają w związku z urządzaniem mieszkania, muszę na razie o nim stanowczo zapomnieć..:().
Przechodzę jednak do temtu: czyli jakich lakierów do paznokci używam ostatnio najczęściej. Są to:





1. MIYO mini drops- Excellant Shine Great Colours - nr. 46- Candy Girl - kosztował 3,50 zł
Malowałam nim paznokcie dopiero 2 razy, ponieważ kupiłam go niedawno. Myślałam, że kolor po nałożeniu będzie trochę "mniej różowy", ale i tak nie jest źle, kolorek jest ładny ;) a najbardziej podoba mi się to, że faktycznie ma ładny połysk.
Każdy z tych lakierów nakładam w dwóch warstwach, dla lepszego efektu.
2. WIBO- Express Growth- nr. 412- kodzt 4,99 zł-  lakier z zaawansowaną multiwitaminową formułą wspomagającą wzrost paznokcia- w ładnym ciepłym, pomarańczowym kolorze z delikatnymi drobinkami. 
3. VIPERA Cosmetisc- Bambini- nr. 27 - odcień ciemnej czerwieni ;) - koszt- 3,50 zł- również nadaje paznokciom ładny połysk.
4. Miss Sporty nr. 120- w kolorze jasnego różu- za 5,49- z delikatnymi drobinkami. Ładny, delikatny efekt.

Co do trwałości to lakier z MIYO oraz  z VIPERY są w  moim przypadku trwalsze niż 2 pozostałe.

Miłego dnia Wam życzę moje Drogie i pozdrawiam!




33 komentarze:

  1. śliczne :) kocham i Wibo i Bambini ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie mam jakiegoś mega aparatu nie rezygnuj blogowanie fajna sprawa a już masz 141 obserwatorów masz dla kogo pisać : )
    lakiery fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patka, bardzo Ci dziękuję za bardzo miłe słowa!! :* :)

      Usuń
  3. kochana nawet nie mów mi o rezygnowaniu!!! ja też mam lichy aparat, a właściwie telefon (akurat mi sie USB zepsuło wiec teraz to juz kiszka totalna...) a do aparatu brak ładowarki :/ ale ani myśle rezygnowac i ty tez odpedz takie okropne myśli :)
    ja sie zakochałam w lakierach bambini, mam dwa ale planuje kupic inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję kochana za słowa otuchy i dające motywację do dalszego działania(mimo wszystko;)! :* :)

      Usuń
  4. miyo jest swietny.I oczywiscie vipera mini bambini

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też Vipera i Wibo często goszczą, szczególnie Viperę lubię bo długo w nienagannym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rezygnuj ;) Lakiery piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie tu u Cb , obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny różowy, mam teraz na paznokciach ^^

    fajny blog :) obserwujemy ?
    zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ten pomarańcz, taki stonowany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Kochana za miłe słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki:) i musisz pisać, bo świetny blog:)a aparat z czasem też będzie, więc się nie martw:)czekam na kolejne posty:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo Monisiu za słowa motywujące do dalszego działania :*

      Usuń
  12. fajne kolorki - oj blogi wciagaja - znam to:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. miyu zawsze ma genialne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za odwiedzinki na moim blogu. Ja też juz Twojego obserwuję :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. miss sporty zawiódł mnie kilka razy i od tego momentu jestem na nie, a wibo jak najbardziej tak - tych lakierów mam najwięcej i zawsze jestem zadowolona zarówno z ceny jak i z efektu

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolorki :) Nie rezygnuj z bloga! Ja też mam problemy z aparatem bo po upadku stracił ostrość i niektóre zdjęcia nie wyglądają ciekawie.. liczą się chęci i dobra recenzja!:)

    Wpadnij do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolory!
    Kocham pastele, ale ostatnio uginam się również ku głebokim odcieniom czerwieni, świetna 4ka :)

    Pozdrawiam, buziaki pa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh wow so beautiful nailpolishes!! I love all those colors and especially the orange and the red one! Think these are perfect colours for fall:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń