niedziela, 5 maja 2013

HALO

Hej dziewczyny! Pojawiam się tutaj po dłuugiej przerwie... Muszę przyznać, że brakuje mi tego blogowego życia, dlatego korzystając z kilka wolnych chwil postanowiłam napisać do Was... Miesiąc temu urodziłam córeczkę- Martę.:) także teraz cieszę się jej obecnością :) Jak wiadomo czasu dla siebie mam teraz bardzo malutko, jednak bardzo bym chciała znowu zacząć pisać na blogu... o kosmetykach..i nie tylko,,;)) Mam nadzieję, że mi się to uda.. Przeglądałam teraz w skrócie Wasze wpisy.. i okazało się, że zaległości w czytaniu Was mam tyle, że chyba nigdy tego nie nadrobię...a szkoda.. bo bardzo lubiłam to robić w wolnej chwili. Na dzisiaj kończę..mam nadzieję, ze następny post będzie już na jakiś konkretny temat..!;) pozdrawiam Was gorąco! I do następnego postu! ;))

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłaś jak świetnie i jak się cieszę :):) Gratuluje córuni :) ale masz szczęścia teraz :):) kochana to czekam na nowe posty ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń