sobota, 11 maja 2013

Johnsons's Body Care- ekstra nawilżający żel pod prysznic z olejkiem migdałowym- ulubieniec ostatnich tygodni :)

Witajcie! :)
Bardzo się cieszę, że znalazłam wolną chwilkę w moim napiętym harmonogramie dnia i mogę do Was napisać. :)
Jakiś czas temu odkryłam bardzo fajny żel pod prysznic, którego zapach mnie oczarował. Tak jak w tytule postu, mowa tutaj o żelu z Johnson&Johnson z olejkiem migdałowym.


Producent obiecuje nam 24- godzinne nawilżenie, dzięki połączeniu bogatej formuły z olejkiem migdałowym.

Moja opinia o tym żelu jest jak najbardziej pozytywna.:
- pięknie pachnie
- ładnie się pieni
- dość przystępna cena 7,90 za 400 ml żelu
- jest wydajny
- po umyciu na skórze długo pozostaje delikatny zapach
- ładnie nawilża skórę

Jedyny minus, jaki zauważyłam, to to że czasem żel w nadmiarze wylewa się z butelki i po niej spływa. Jednak nie jest to aż tak uciążliwe.

Wszystkim Wam, które lubią delikatny, słodki zapach migdałów jak najbardziej polecam ten żel. :)

Miłego dnia, pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. A to nie jest ten co był w promocji w Biedrze? :) Jeśli tak to teraz sobie nie daruję, że nie kupiłam bo się czaiłam, ale zrezygnowałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat kupiłam w innym sklepie. Nie wiem czy był w Biedronce... Może jeszcze gdzieś na niego trafisz ;)

      Usuń
    2. Nie wiem, czy w Biedronce nie był czasem litrowe butelki.. No nic, jak znowu gdzieś go wypatrzę, to już kupię :)

      Usuń