środa, 14 sierpnia 2013

MAŁE ZAKUPY KOSMETYCZNE Z BIEDRONKI :)

Witajcie Kochane! :)
Dziś zakupiłam kilka rzeczy w Biedronce.  Nie powiem, że nie kusiło mnie jeszcze więcej rzeczy, ale jakoś udało mi się wyjść ze sklepu tylko z kilkoma rzeczami kosmetycznymi, pozostałe to już były produkty spożywcze. ;)
Oto moje małe zakupy:
coś dla mnie:

- Garnier- Essentials- Mleczko do demakijażu z ochronnym ekstraktem z róży- skóra sucha i wrażliwa- cena- 7,49 zł
Miała któraś z Was to mleczko?? Ja mam pierwszy raz, także zobaczymy jak się sprawdzi. ;)

- Cleanic- Dezodorant w chusteczce  Deo 2 w 1- odświeżające- cena: 2,99 zł
Mają fajne, małe, poręczne opakowanie. Zobaczymy jak się sprawdzą. ;)


coś dla córki- niezbędne chusteczki :)

- Dada- chusteczki nawilżane dla niemowląt- cena 7,99 zł za zestaw 2x63 szt.


oraz coś dla męża- do smarowania bolącego kolana ;)

- Swiss Quality- Szwajcarska- Końska Maść- chłodząca- cena 29,99 zł za 400 ml

Do Maści dołączony był prezent- jak piszą- Zawieszka z Kryształowym Serduszkiem Swarovski ;))

Pozdrawiam serdecznie,
Basia :)


25 komentarzy:

  1. też muszę iść do biedronki po farby do włosów bo są w promocji;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kupić to mleczko do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie skusił tylko zmywacz w płatkach

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie wmawiam - Karolina nie idziesz do Biedronki :D na razie się dzielnie trzymam, ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie odwiedziła Biedronki, ale też kuszą mnie te chusteczki od cleanic. Miałam kiedyś to mleczko i całkiem dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nic więc czekam na recenzje zwłaszcza chusteczek deo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też już zakupiłam dzisiaj moje ukochane masełko z Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też ide jutro do biedry,ale mam zamiar tylko wziac chusteczki dada :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam dziś i też wróciłam z kilkoma produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy ;) ja w najbliższych dniach do Biedronki się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba teraz nic w Biedronce nie kupię, lepiej nie będę się tam zbliżać

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog:)

    Zapraszam do odwiedzenia i obserwacji mnie
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/
    Będzie mi miło :)
    Ja juz obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też czasem kupuję kosmetyki w biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. teraz wszystko co błyszczy i przypomina kryształ to swarovski ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem z siebie dumna,bo mi udało się powstrzymać i nie kupiłam kompletnie nic,choć wiele rzeczy kusi strasznie... :(

    OdpowiedzUsuń
  16. też zamierzam wypróbować te deo chusteczki, zawsze kupowałam niebieską wersję tego garniera

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa tej maści. Zastanawiam się, czy jej nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż mówi, że ma właściwości bardzo chłodzące.:)

      Usuń
  18. też mam te chusteczki cleanic:)

    OdpowiedzUsuń