wtorek, 27 października 2015

Ekspresowa odżywka regeneracyjna Gliss Kur- Million Gloss.

Witajcie serdecznie! :)

Dziś chciałabym Wam napisać kilka słów o ekspresowej odżywce z Gliss Kur- Million Gloss.
Potrzebowałam takiej ekspresowej odżywki, żeby w szybki sposób odżywić trochę moje włosy. Miałam już jakiś czas temu odżywkę tej firmy i byłam z niej zadowolona, dlatego też tym razem chętnie sięgnęłam po kolejną.





Kilka słów o odżywce od producenta: 




Moja opinia:
Muszę przyznać, że zapach tej odżywki jest rewelacyjny. To była pierwsza rzecz na którą zwróciłam uwagę. Po jej użyciu okazało się również, że faktycznie ułatwia rozczesywanie, a także pozostawia włosy miękkie i takie odżywione. Używam ją na wilgotne lub na suche włosy. Według mnie na wilgotnych są trochę lepsze efekty.
Ogólnie mówiąc, uważam że w przypadku tej pięknie pachnącej odżywki obietnice producenta w moim przypadku naprawdę się sprawdzają. :)
Pozdrawiam serdecznie ;)

10 komentarzy:

  1. uwielbiam glisskury, te odżywki są rewelacyjne.tej wersji nie miałam, najbardziej lubię czarną choć jej zapach nie jest najpiękniejszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się do Gliss Kur zraziłam i nie wiem czy jeszcze na coś od nich się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam takich odżywek, ale nie wierzę w ich moc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Gliss Kur ma najlepsze odżywki w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam już chyba wszystkie odżywki z tej serii, i świetnie się sprawdzają na moich włosach a i cena jest baardzo przystępna (nie całe 15zł)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie odżywki z tej firmy :) tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię odżywki gliss kur, ale tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń