poniedziałek, 16 listopada 2015

Korektor do brwi 3 w 1 - Art Scenic - Eveline.

Witajcie :) Chciałabym Wam napisać kilka słów o kosmetyku, którego używam żeby ujarzmić moje niesforne brwi.  Są one dość rzadkie i w kolorze ciemnego brązu, dlatego też potrzebuję czegoś aby trochę poprawić ich wygląd. W tym celu używam tego oto właśnie kosmetyku: 



Mam korektor w czarnym kolorze. A jak radzi sobie z moimi brwiami? Otóż muszę przyznać, że całkiem nieźle.  :)    

- Podkreśla moje brwi w naturalny sposób (a o taki efekt akurat mi chodzi), przy czym nadaje im dodatkowo koloru. 
- Łatwo się go aplikuje przy pomocy szczoteczki. Fajnie można sobie kontrolować ilość nałożonego produktu, w zależności jaki efekt chcemy uzyskać.
- Delikatnie nabłyszcza brwi.
- Bardzo długo się utrzymuje- tzn. u mnie cały dzień. :)
- Jest bardzo wydajny, stosuję go już ok. 3 miesięcy.
- Bardzo niska cena- kosztował ok. 8 zł.

Ogólnie mówiąc, bardzo lubię ten kosmetyk. Mogę go Wam serdecznie polecić. :)

Pozdrawiam :)



8 komentarzy:

  1. mam z Delii korektor i jestem z niego zadowolona. Dużo też nie kosztuje

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama używa cos podobnego ja nie przepadam za takimi produktami zresztą henna mi wystarcza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, ale wygląda na interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy ! Również go posiadam, używam i jestem z niego bardzo zadowolona, polecam dla początkujących.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt ale szkoda że nie ma żadnego swatcha na ręce czy na brwiach bo nie wiadomo jaki ma kolor. Jasny , ciemny chłodny czy ciepły ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten korektor i przyjemnie isę go używało :)

    OdpowiedzUsuń