wtorek, 19 marca 2024

S.f.r color, Paletka cieni, Nude Tude.

      Witajcie serdecznie po bardzo długiej przerwie. :) Postanowiłam odświeżyć trochę swojego bloga, na którym jak się okazuje ostatni wpis był ładnych kilka lat temu. Nie wiem jak Wam, ale mi ten czas ucieka zdecydowanie za szybko! 

       Dziś przychodzę z recenzją tej uroczej paletki od s.f.r color- Nude Tude. Bardzo spodobało mi się jej poprawiające humor opakowanie. :D Paletka zamyka się na magnetyczny zatrzask, ma w środku lusterko oraz dwustronną pacynkę. 




       Paletka ta zawiera 12 cieni, zarówno matowych, jak i perłowych. Każdy z nich posiada swoją zabawną nazwę. Podoba mi się to, że znajdują się tutaj kolory bardziej neutralne- na co dzień, jak i mocniejsze na wieczór czy po prostu na jakiejś większe wyjście. :)   


 

 

        Cienie te dobrze się aplikuje, nie rolują się. Uważam, że mają naprawdę bardzo dobrą trwałość. Nie osypuję się w ciągu dnia. Nie powodują też żadnych uczuleń czy podrażnień na moich czasem wrażliwych oczach. :) 


                                         



Za paletkę zapłaciłam 20 zł, a jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona jakością wykonania samej paletki, jak i cieni. Najczęściej używam tych jaśniejszych odcieni, jednak te ciemniejsze też z wielką chęcią nakładam, wszystko w zależności od okazji, na którą się maluję. :) 


Bardzo podoba mi się w niej to, że ma takie wesołe opakowanie. Chętnie i często po nią sięgam. :D 
Pozdrawiam Was serdecznie,
Basia :)



6 komentarzy:

  1. To prawda, czas ucieka jak szalony. Zwłaszcza jak się jest już dorosłym. Miło, że postanowiłaś wrócić. Paletkę widziałam, ale nie miałam okazji jej testować. Nie ukrywam, że opakowanie rzeczywiście jest bardzo ciekawe! Kolory klasyczne, ale są również błyski, więc można trochę zaszaleć :)
    Za taką cenę to aż grzech nie kupić!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. :) Nie sądziłam, że ktoś jeszcze tutaj zajrzy na mojego bloga. :D
      Dokładnie, im się jest starszym, tym jakoś czas szybciej ucieka! Paletka dobrze się u mnie sprawdza i cieszy oko. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam serdecznie. :*

      Usuń
    2. A tu takie miłe zaskoczenie :) Powodzenia i wytrwałości w dalszym pisaniu!
      Tak, coś w tym jest. To tym bardziej robisz mi na nią ochotę ;)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo :* :)

      Usuń
  2. kolorki fajne podobają mi się;)

    OdpowiedzUsuń