poniedziałek, 21 maja 2012

Orientalny peeling do ciała z glinką marokańską- YVES ROCHER

Halo! Tym razem słów kilka o peelingu do ciała z glinką marokańską - Tradition de Hammam z Yves Rocher. Kosmetyk udało mi się wygrać u drogiej beauty and stuff. 


Tak oto wygląda opakowanie 30 ml peelingu:




Peeling o działaniu złuszczającym, zawiera glinkę marokańską, puder z orzechów z drzewa arganowego i pestek moreli, olejek arganowy bio oraz wodę różaną. Zapach orientalny, ciepły, otulający.

Co o nim myślę:
 Peeling ma dość lejącą się konsystencję z ziarenkami złuszczającymi różnej wielkości, co daje efekt przyjemnego masażu podczas rozcierania go okrężnymi ruchami.
 Pozostawia skórę gładką, lekko nawilżoną, również delikatny zapach utrzymuje się przez jakiś czas na skórze. Zapach jest bardzo przyjemny, ciepły.

Pozdrawiam,
Basia





13 komentarzy:

  1. yves rocher, lubię tą firmę, wszystko mają naturalne i roślinne, tego peelingu nie znam ale tak kusisz....

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy tego nie uzywalam, a o firmie nawet nie slyszalam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ale o niej dużo słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. pachnie tak słodko, orientalnie...myślę, że trochę delikatniej niż cynamon ;)

      Usuń
  5. te które miałam okazję wypróbować uważam, że są dobre, a nawet bardzooo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog :)
    Można by wypróbować ten produkt ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kocham zapach tej linii orientalnej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. udalo mi sie trafic na nia w promocji , kupilam ja z mysla o stosowaniu na wlosy , pani w sklepie zachwalala wlasnie jej dzialanie na wlosy .Niestety rozczarowala mnie bo nie robi z wlosami nic , natomiast na twarz działa super ! wygladza , odzywia no i ta przyjemnosc stosowania :)

    OdpowiedzUsuń