środa, 13 sierpnia 2014

Flos Lek Laboratorium - Masło do ciała Karite & Olej babassu

Witajcie Kochane!
Korzystając z wolnej chwili, chciałabym Wam napisać słów kilka o tym jak u mnie się sprawdziło masło do ciała z Flos Lek Laboratorium. 



Działanie masła:


Masło Karite, naturalne oleje roślinne: babassu, słonecznikowy i oliwa z oliwek rewitalizują, natłuszczają i zmiękczają skórę. Ekstrakt z noni łagodzi, wzmacnia i uelastycznia skórę suchą, wrażliwą i alergiczną. Latem masło doskonale regeneruje skórę przesuszoną i odwodnioną wskutek intensywnego opalania, a zimą wygładza, uelastycznia, nawilża i natłuszcza skórę, która jest poddana działaniu centralnego ogrzewania. 


- intensywna regeneracja skóry (97% badanych) - zmniejszenie uczucia napięcia i szorstkości (97% badanych) - bardzo dobre nawilżenie skóry (po 5h nawilżenie jest o 60% większe od początkowego) Skóra sprężysta i aksamitna w dotyku, odpowiednio nawilżona i natłuszczona.


Skład:

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Cyclomethicone, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Octyldodecanol, Hydrogenated Polyisobutene, Lanolin Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Cetyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Morinda Citrifolia Fruit Extract, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, CI 47005, CI 42090, CI 14700, Citronellol.




Moja opinia: 
- masło ma ładny, delikatny zapach, a do tego bardzo fajny, taki pistacjowy kolorek :)
- konsystencja- taka jak powinna być w typowym masełku do ciała, czyli gęsta, bogata i zbita- masło jednocześnie dobrze się rozprowadza
- szybko się wchłania
- bardzo fajne, plastikowe opakowanie, które posiada jeszcze dodatkową przykrywkę, chroniącą zawartość, do tego produkt zapakowany jest jeszcze w kartonik :)
- po jego użyciu skóra jest bardzo ładnie nawilżona i natłuszczona
- cena według mnie ok- 20 zł/240 ml


Ogólnie uważam, że to bardzo fajny produkt. Porządnie zapakowany, a samo masełko sprawia, że skóra jest bardzo ładnie nawilżona. Bardzo chętnie do niego jeszcze kiedyś powrócę- do tej samej lub innej wersji. :)

Pozdrawiam Was serdecznie i przepraszam, że tak mało się ostatnio udzielam zarówno na swoim, jak i na Waszych blogach.

Buziaki,
Basia   ;)

7 komentarzy:

  1. Ja ostatnio preferuję olejki. Masło miałam mango i niestety, ale pod koniec zapach zrobił się nieprzyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe masełko, lubię takie, ale bardziej zimą niż latem. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam dwa masełka floslek z truskawkami i jeszcze z.... nie pamiętam , oba były przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię masełka, więc czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię masełka, więc czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam to masełko i bardzo je lubiłam :) Na pewno wypróbuję jeszcze inne wersje tych maseł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam masło z tej firmy, ale o innym wariancie zapachowym, mimo,że sam zapach nie przypadł mi do gustu to działanie było ok

    OdpowiedzUsuń