sobota, 30 sierpnia 2014

Lakier Lovely Nude Nail Polish nr. 6

Witajcie Kochane! 
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić jednego z ulubieńców wśród lakierów do paznokci, który ostatnio często gości na moich paznokciach. Jest nim- tak jak w tytule postu- lakier Lovely Nude Nail Polish nr 6.




Lakier kryje przy dwóch warstwach. Dosyć fajnie się rozprowadza. Konsystencja jest trochę kremowa, trochę rzadka- nie wiem jak to lepiej określić. ;) Pędzelek spłaszczony i wygodny w użyciu. Na moich paznokciach utrzymuje się ok 3/4 dni, także jak dla mnie bardzo fajnie. Podoba mi się bardzo jego delikatny, pastelowy kolorek. ;) Z tej serii jest kilka odcieni lakierów, chętnie wypróbuję jeszcze któregoś z nich. :) W Rossmanie zapłaciłam jakoś niecałe 6 zł. 






Pozdrawiam Was cieplutko! :)

8 komentarzy:

  1. Fajny jest, chociaż ostatnio zraziłam się do jasnych lakierów ze względu na ich słabe krycie.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś gdzieś czytałam o nich że są mega geste i robią smugi dlatego nawet sie za nimi nie rozglądałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go lubię :-) Kupiłam go na promocji za jakieś 3 zł :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, podoba mi się bardzo, muszę go poszukać, bo ważne, że dobrze kryje i nie smuży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd dwa miesiące temu pierwszy raz zrobiłam sobie manicure nude, nie mogę przestawić się na żadne inne kolory. Dlatego też chętnie testuję nowe nudziaki, i coś czuję, że ten będzie kolejny! ;)

    OdpowiedzUsuń