niedziela, 11 października 2015

Bielenda, Magic Bronze, Brązująca pianka do ciała, Jasna karnacja

Witajcie! :) Dzisiaj kilka słów o brązującej piance do ciała z Bielendy. Jest to dopiero mój drugi w życiu tego typu kosmetyk, gdyż kilka dobrych lat temu po użyciu samoopalacza narobiłam sobie tylko pomarańczowych plam na nogach. ;) Z tego powodu też nie kupowałam takich kosmetyków, aż do momentu kiedy dwa miesiące temu zapragnęłam mieć ładnie opalone nogi.. Usłyszałam kilka pozytywnych opinii o produkcie z Bielendy, nawet Pani w drogerii mi go polecała, bo sama używała, więc postanowiłam wypróbować. A jakie były tego efekty? :)



Zakupiłam piankę do jasnej karnacji, z racji tego że sama taką posiadam oraz nie chciałam przesadzić z kolorem. :)

Kilka słów od producenta:


Moja opinia: 
+ estetyczne opakowanie
+ bardzo ładny zapach, jak na tego typu kosmetyk
+ łatwo się rozprowadza na skórze, aczkolwiek gdy przed aplikacją produktu nałożymy jeszcze balsam, to rozsmarowanie pianki staje się jeszcze łatwiejsze
+ zauważyłam efekty już po pierwszej aplikacji
+ kolor bardzo fajny- takiej słonecznej, a nie pomarańczowej opalenizny :)
+ dla poprawienie efektu można użyć produktu kilka dni pod rząd
+ pianka ta szybko się wchłania
+ nie brudzi ubrań
+ jest wydajna
+ cena ok. 20 zł/150 ml

Podsumowywując, brązującą piankę z Bielendy uważam za naprawdę bardzo dobry produkt. Myślę, że osoby nawet z bardzo jasną karnacją nie powinny sobie zrobić nią niczego złego. :)
Bardzo ładnie, stopniowo poprawia kolor skóry. Ja jestem bardzo zadowolona z takiego efektu. :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)

11 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie ;) Kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielendę lubię, ale ten produkt mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. W zalewie produktów do opalania nawet nie zwróciłam na nią uwagi. A Twoja recenzja zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyk ciekawy, choć rzadko sięgam po brązujące ze względu na brak potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam brązujących mazideł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny produkt, muszę wypróbować w następnym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może kiedyś wypróbuję, teraz mam do zużycia jeszcze produkty vita liberata

    OdpowiedzUsuń
  8. na razie nie potzrebuje uzywania takiego produktu ale w zapasie mam kilka podobych

    OdpowiedzUsuń
  9. pianka do ciala? tego to ja jeszcze nie stosowalam, ciekawy kosmetyk
    zapraszam na glosowanie w konkursie, na blogu wszystko opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń