wtorek, 24 listopada 2015

Pantene Pro-V, Intensywna Regeneracja, lekka odżywka w piance pod prysznic.

Witajcie serdecznie! :) Jeśli chodzi o pielęgnację włosów, to muszę przyznać, że lubię próbować nowe produkty- głównie właśnie odżywki i maski. Z tego też powodu w mojej łazience gości dość dużo opakowań różnych odżywek czy masek. Dziś jednak chcę przedstawić tylko tą jedną, czyli mowa tutaj o lekkiej odżywce w piance z Pantene Pro- V.




 Oto kilka słów od producenta o lekkiej odżywce w piance i jej stosowaniu: 




Produkt znajduje się w poręcznej butelce o pojemności 180 ml. Łatwo można go wydobyć przy pomocy pompki. Pierwszy raz spotykam się z taką formą odżywki. Jednak jestem pozytywnie zaskoczona. Odżywkę tą dobrze i sprawnie rozprowadza się na włosach. 


Moje włosy są dość cienkie. Odżywka ta ich nie obciąża, wręcz przeciwnie mam wrażenie, że nawet trochę unosi je u nasady. Zauważyłam również, że w pewnym stopniu przedłuża ich świeżość. Bardzo ładnie pachnie, a zapach ten długo utrzymuje się na włosach. Zdecydowanie ułatwia rozczesywanie.  Ponadto włosy ładnie błyszczą i są miękkie w dotyku po jej zastosowaniu. Widać, że odżywia włosy i wyglądają one na zdrowe i zadbane. Cena jak dla mnie jest korzystna- ok. 12 zł. Podsumowując, bardzo polubiłam się z tą odżywka i chętnie jeszcze kiedyś po nią sięgnę. 

Produkt ten dostałam do testowania w akcji ambasadorskiej Pantene. Fakt ten w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię. 

Pozdrawiam serdecznie. :)

14 komentarzy:

  1. Ciekawe jak ta pianka sprawdziłaby się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale z ciekawości bym sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i jestem zadowolona tak jak i moja mama

    OdpowiedzUsuń
  4. Faajna sprawa, ja jednak jestem tradycjonalistką i maseczki standardowe preferuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze odżywki w sprayu, chętnie po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie Pantene! Najgorszy uczulacz ever

    OdpowiedzUsuń
  7. mam, ale chyba inny kolor, cudowna! Jeszcze nie miałam tak udanej pianki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo osób je poleca - chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta formuła jest bardzo ciekawa, lubię poznawać nowości

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę znaleźć dobrej odżywki do włosów bo z każdą jest coś nie tak,a raczej moje włosy jej nie lubią. Ale opis tej brzmi całkiem fajnie i jestem ciekawa czy i u mnie nie obciążałby włosów... chętnie go przetestuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy odżywki do włosów w piance.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię odżywki z pantene :)

    OdpowiedzUsuń