wtorek, 18 czerwca 2024

Biolove, mus do ciała o zapachu waniliowych ciasteczek.

 Witajcie serdecznie! :)

          Dzisiaj słów kilka o bardzo fajnym musie do ciała od Biolove o zapachu waniliowych ciasteczek. Uwielbiam takie słodkie zapachy, a ten jest naprawdę bardzo zbliżony do zapachu prawdziwych ciastek. 


W musie tym urzekło mnie również śliczne opakowanie. W dodatku jest ono bardzo poręczne i wygodne podczas użytkowania. 



Kosmetyk ten ma biały kolor i konsystencję faktycznie jak mus, z tym że bardzo treściwą, trochę twardszą. Podczas kontaktu z dłonią mus zaczyna zmieniać konsystencję na oleistą . Uwielbiam ten efekt!





Pozostawia na chwilę warstwę na ciele, ale mi to w ogóle nie przeszkadza. Wręcz przeciwnie czuć wtedy, że skóra jest otulona pielęgnacyjnymi składnikami. Jest przy tym bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość aby pokryć całe ciało przyjemnym, pachnącym kosmetykiem.


Działanie musu jest bardzo konkretne- tzn. naprawdę świetnie nawilża i odżywia skórę, nadając jej blasku. Pozostawia przy tym uroczy, słodki zapach ciasteczek waniliowych na długi czas. 😍

Pozdrawiam Was serdecznie! :)



14 komentarzy:

  1. Dla mnie to na zimę raczej kosmetyk , zapamiętam go sobie i kupię jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przetestowałabym ten produkt :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Dziękuję i również pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Bardzo chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardziej na zimę albo jesień:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bogata formuła musu w sam raz sprawdzi się w chłodne dni. :)

      Usuń
  5. Miałam te musy - na pewno jagodowy i chyba jeszcze jakiś. Konsystencja faktycznie przypomina mus, ale jest zdecydowanie tłusta - idealna na zimę, czy jesień. Teraz nie wyobrażam sobie go stosować :)

    Ps.Dziękuję za odwiedziny i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam go niedawno, ale tylko wieczorem, tak więc nie przeszkadzało mi to aż tak. :D Dziękuję bardzo, ja również zaobserwowałam :*

      Usuń