wtorek, 4 czerwca 2024

Isana, Płatki pod oczy, Hydrożelowe, Saltwater Vibes, Z kwasem hialuronowym i ekstraktem z alg.

   Witajcie serdecznie po małej przerwie. Trochę się u mnie ostatnio działo, nie był to zbyt fajny czas, ale już jest lepiej. A za tym czasu na pisanie na blogu też się trochę u mnie znalazło. Z czego się bardzo cieszę. :)

   Dzisiaj przychodzę z recenzją hydrożelowych płatków pod marki Isana. Płatki pod oczy, to w mojej kosmetyczce coś niezbędnego. Z racji tego, że praktycznie zawsze mam większe czy mniejsze cienie pod oczami, a także skóra pod nimi już nabiera niestety pierwszych oznak starzenia. 

   


Płatki te mieściły się w uroczym opakowaniu, nawiązującym do morza i wakacji. Tak więc przywołały mi wspomnienia letniego wypoczynku nad morzem. 🥰




Same płatki miały uroczy kształt rozgwiazd w kolorze bardzo jasnego różu. 🤩 Pachniały bardzo ładnie, tak odświeżająco, a przy tym delikatnie. Ładnie przywierały pod oczami i trzymały się podczas całej aplikacji. 




Bardzo fajnie chłodziły, pomimo iż wyjątkowo nie włożyłam ich wcześniej do lodówki. Po ich użyciu moja skóra pod oczami była ukojona, złagodzona, trochę rozjaśniona, a także nawilżona. Płatki te pozwoliły mi na chwilę odprężenia. 
Serdecznie polecam! :)

Pozdrawiam Was gorąco.:) Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku? :)



11 komentarzy:

  1. takie płatki super relaksują okolice oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Isana to tania marka z dobrymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować, ale będę miała na uwadze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kształt mają :)
    Będę się za nimi rozglądać- jeszcze ich nie miałam...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń