niedziela, 18 sierpnia 2024

OnlyBio, Hair Balance, Maska ratunkowa, formuła S.O.S.

 Witajcie serdecznie :)

Dziś słów parę o odżywce z OnlyBio, którą kupiłam już jakiś czas temu. :)


Z racji tego, że moje włosy są dość wymagające i suche, z racji rozjaśniania, to lubię testować nowe produkty do włosów. 
Maska ta ma naturalną, wegańską formułę. Zawiera masło mango, olej z orzechów brazylijskich, nasion bawełny oraz silikony. Może być stosowana na włosach o każdej porowatości.






Posiada ona bardzo przyjemną, delikatną, a jednocześnie treściwą konsystencję. Po nałożeniu na włosy od razu można poczuć jak fajnie je nawilża. Co mnie bardzo urzekło w tej masce- to piękny zapach, soczystych owoców. 😍 Utrzymuje się on jeszcze przez długi czas na włosach.


Maska ta faktycznie bardzo fajnie wygładza włosy, sprawia że się nie puszą. Ułatwia rozczesywanie, a także dodaje włosom ładnego blasku. Stosuję ją co któreś z kolei mycie i wtedy sprawdza się u mnie najlepiej. Jestem z niej bardzo zadowolona! :) 

Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego, niedzielnego popołudnia. :)





4 komentarze:

  1. Bardzo lubię tą serię! Wszystkie kosmetyki jakie miałam z niej mi się sprawdziły :) Tej maski akurat nie miałam, ale chętnie nadrobię jak tylko pojawi się jakaś luka w zapasach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja muszę rozejrzeć się za pozostałymi kosmetykami z tej serii. :*

      Usuń