poniedziałek, 19 sierpnia 2024

Kosmetyki do włosów- Zielone Laboratorium

 Witajcie! :)

Kilka dni temu otrzymałam paczkę zawierającą zestaw kosmetyków do przetestowania. Testowanie to odbywało się na stronce DressCloud- https://dresscloud.pl/ref/basiek86/. Swoją drogą bardzo polecam tę stronę- bardzo fajne miejsce dla kobiet. :) Jestem tam już zalogowana od kilku dobrych lat. 

Moje włosy są dość suche i dość wymagające ostatnimi czasy. :) Stąd też zdecydowałam się na wzięcie udziału w tej akcji. Udało mi się na szczęście załapać. :)



W skład zestawu do testowania wchodzą:

1. Zielone Laboratorium- Maska do włosów- odbudowująca- mięta, jabłko i ekstrakt zbożowy.

2. Zielone Laboratorium- Szampon detoksykujący- proteiny owsa i zielona herbata.

3. Zielone Laboratorium- Serum do włosów- zwiększające objętość.



Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się u mnie te kosmetyki. Na dniach zacznę je używać. Najbardziej jestem ciekawa maski oraz szamponu. Choć serum też może okazać się ciekawe. :) Pewnie za jakiś czas dam znać jak sprawdziły się u mnie poszczególne produkty.


Używałyście już kosmetyków tej firmy? :) 

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za każde odwiedziny oraz komentarze. :*


12 komentarzy:

  1. Nawet nie miałam pojęcia, że takowa firma istnieje, ale zainteresował mnie szampon z proteinami owsa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. markę kojarzę ale jeszcze nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam, kilkukrotnie się z nią spotykałam czy to na blogach, czy na ig, czy na forach ale sama nie miałam okazji bliżej jej poznać. Chciałabym poznać bliżej te produkty, sprawdzić czy są dla mnie :) Miłego testowania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków, ale z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, nie znam a jestem posiadaczką kręconych więc już z natury kręconych włosów.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń