sobota, 7 września 2024

Farmona, Żel do kąpieli i pod prysznic, Velvety Vanilla.

 Hejeczka :)

Witam Was serdecznie w tą upalną, wrześniową sobotę. :) 

Dziś chciałam Wam co nieco opisać o bardzo fajnym żelu, którego ostatnio używałam. 

Żel mieścił się w bardzo ładnej kolorystycznie butelce, ze śliczną grafiką. Dodatkowo z tyłu mieściła się bardzo ciekawa historyjka. 🤩



Świetną sprawą było to, że był to kosmetyk do użycia zarówno pod prysznicem, jak i w wannie. W obu przypadkach sprawdził się rewelacyjnie! 



Zapach tego żelu był genialny- słodki, waniliowy. 😍 Do tego długo utrzymywał się na skórze.



Żel ten był wydajny- zarówno pod prysznicem, jak i w wannie tworzył bardzo dużo piany. Świetnie nawilżał i odświeżał skórę. 🤩 Czy miałyście może ten żel? Ja z wielką chęcią wróciłabym do niego ponownie! :D

Ściskam Was mocno i życzę cudownego weekendu :) :*






17 komentarzy:

  1. Wydaje mi się za słodki dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest słodki. :) Ja akurat takie zapachy uwielbiam. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz słodkie, to powinien Ci się spodobać. 😍

      Usuń
  3. Nie miałam tego żelu, ale jestem ciekawa jego zapachu i działania na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale super że jest do kąpieli pod prysznicem jak i w wannie. A zapach jak najbardziej dla mnie.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, super że to kosmetyk 2 w 1. :) Dziękuję bardzo i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Farmony. Pamiętam jak kiedyś po basenie zmarnowałam się balsamem do ciała, bodajże pistacjowym a dziewczyny z przebieralni oddalonej o kilka od mojej komentowały że ktoś coś pysznego zajada 😃.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossomintyewintertine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no to musiał pięknie pachnieć ten balsam. :) Dziękuję i również pozdrawiam serdecznie. Oczywiście, zajrzę. :)

      Usuń
  6. Niestety nie znam tego żelu ale bardzo bym chciała go poznać. Lubię takie piękne zapachy :) Dziękuję za inspirację! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie zapachy! :)Dziękuję bardzo i również pozdrawiam

      Usuń
  7. Jaka cudna grafika :) od razu przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń