poniedziałek, 2 września 2024

Yumi, Ekstremalnie oczyszczający szampon do włosów, It's fresh.

 Witajcie serdecznie :) 

        Dziś kilka słów o szamponie do włosów, który kupiłam niedawno. :) Jest to szampon intensywnie oczyszczający z Yumi. 


Szampon ten zawiera ekstrakty z: jabłka, agrestu, awokado, gruszki, kiwi oraz ocet jabłkowy i aloes. Opakowanie ma pojemność 300 ml i fajną, wesołą, a przy tym minimalistyczną grafikę. Konsystencja szamponu jest taka bardziej żelowa, jednak dobbrze się go dozuje na rękę. Szampon nie pieni się jakoś super, tylko tak bardziej umiarkowanie. :)




Zapach jest bardzo ładny, orzeźwiająco-owocowy. Głównie wyczuwam w nim jabłka. 🍎
Działanie szamponu jest faktycznie dobrze oczyszczające. Po jego użyciu skóra głowy jest bardzo dobrze odświeżona. Włosy pozostają miękkie w dotyku, uniesione trochę od nasady i bardzo ładnie pachnące. 👍😊

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku? :) Miłego tygodnia! :)

14 komentarzy:

  1. Taki szampon, to by mi się przydał! Miłego tygodnia - ja zaczynam niebawem długi urlop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Oj jak fajnie..udanego urlopu życzę. :) Ja już dawno po.

      Usuń
  2. Myślę, że byłabym zadowolona, bo lubię mocno oczyszczające szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że jesteś zadowolona z tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym się polubić z tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna jest ta grafika! :)
    I ten owocowy skład... Brzmi pachnącą i smacznie :D
    Chętnie się skuszę :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, grafika i zapach świetne. 🙂 Dziękuję i również pozdrawiam ciepło. :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa tego szamponu. Chyba jeszcze nie miałam takiego pachnącego jabłkiem.
    Gorące pozdrowienia 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo ładny. Dziękuję i również pozdrawiam ciepło 😘

      Usuń
  7. Myślę, że zapach tego szamponu mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny jest :) Dziękuję i również pozdrawiam ciepło :)

      Usuń