środa, 3 kwietnia 2024

Biotaniqe, Total Eye Lift, Płatki pod oczy, Liftingujące.

Witajcie serdecznie! :)

Dziś kilka słów o płatkach pod oczy. Uwielbiam tego typu kosmetyki, gdyż moje okolice pod oczami są bardzo wymagające. 😊

Płatki te bogate są w naturalne ekstrakty, takie jak: aloes, oczar wirginijski oraz lukrecja, a także w kolagen morski, kwas hialuronowy i aktywny tripeptyd.



Myślałam, że płatki będą w białym kolorze, tak więc miło się zaskoczyłam gdy moim oczom ukazał się śliczny, opalizujący, morski odcień. 🤩




Pachniały bardzo przyjemnie i delikatnie, głównie aloesem. Po nałożeniu pod oczy bardzo dobrze się trzymały. Przyjemnie chłodziły (wcześniej włożyłam je na chwilę do lodówki).



Płatki te pomogły mi nawilżyć skórę pod oczami, dzięki czemu wyglądała ona na gładszą i trochę bardziej wypoczętą. Jak najbardziej polecam.👍🙂

Pozdrawiam Was gorąco. 😊

12 komentarzy: