sobota, 13 kwietnia 2024

Isana, Olejek do włosów, Intensiv 2 w 1.

 Witajcie serdecznie :)

Dziś słów kilka o jednym z moich ulubionych olejków do włosów. 



Olejek ten ma piękny, słodki zapach migdałów, który długo utrzymuje się na włosach. Konsystencja jest odpowiednia, dlatego też olejek ten nie obciąża moich włosów. Stosuję go zarówno na mokre włosy po myciu, nakładając go na długość włosów od ucha po same końcu, a także na suche- wcierając go w końcówki. W obu przypadkach bardzo dobrze się sprawdza. 



Ułatwia mi rozczesywanie, dodaje miękkości i delikatnego blasku włosom. Dodatkowo chroni włosy przed wysoką temperaturą podczas suszenia oraz fajnie zabezpiecza końcówki w ciągu dnia, jak i w nocy. Bardzo chętnie do niego wracam. :) 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu. :)


11 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego olejku, ale chętnie zwrócę na niego uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gostei do seu blog. Vou te seguir. Espero que siga o meu também. beijos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka lat temu go miałam- pamiętam że pomyliłam go z odżywką w sprayu 😂
    Ale miło go wspominam, dobry produkt 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ja właśnie lubię co jakiś czas do niego wracać. Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. na razie mam dużo tego typu mazideł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Isanę, muszę sprawdzić ten olejek :D

    OdpowiedzUsuń