poniedziałek, 26 sierpnia 2024

OnlyBio, Body in Balance, Mleczko do ciała, All Inclusive.

 Hejeczka :)

Dzisiejszy post przywołuje mi trochę wspomnienia tegorocznego, lipcowego urlopu. Gdyż właśnie to mleczko do ciała zabrałam ze sobą na wakacyjny wyjazd. :)


Nazwa mleczka była bardzo adekwatna z naszym letnim wypoczynkiem, dlatego też kosmetyk ten trafił do mojej wakacyjnej kosmetyczki. :)
Szata graficzna mleczka jest typowo letnia i tropikalna. 🏝️
  

Kosmetyk ten w swym składzie zawiera ekstrakt z kaktusa oraz olej kokosowy. Dodatkowo jego zapach to połączenie kokosa z ananasem. Tak więc ten piękny, słodki i egzotyczny zapach od razu mnie urzekł.😍 Do tego utrzymuje on się przez długi czas na ciele. Uwielbiam kokos- zarówno w jedzeniu, jak i kosmetykach! :D



Mleczko to ma odpowiednią konsystencję, łatwo się rozprowadza na skórze oraz szybko wchłania. To akurat bardzo fajnie się sprawdza podczas ciepłych, letnich dni. 



Po jego użyciu skóra jest odpowiednio nawilżona, ukojona, wygładzona i pięknie pachnąca.

Miałyście już to mleczko??

Pozdrawiam Was cieplutko :* :)



13 komentarzy:

  1. Szkoda, że ma taki zapach, ale może są i inne z tej linii? Akurat za kokosem nie przepadam (z wyjątkiem Rafaello) ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś kojarzę jeszcze zapach wiśni z granatem. 😊

      Usuń
  2. Nie wiedziałam że Only bio ma takie fajne mleczko.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapach kokosa w kosmetykach nie przekonuje mnie ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne jest to połączenia kokosa z ananasem. :)

      Usuń
  5. Czyli to taka pinacolada do ciałka 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten balsam Onlybio All Inclusive to naprawdę fajny produkt! U mnie świetnie się sprawdza – jest skuteczny i dobrze wywiązuje się ze swoich zadań. Myślę, że nawet osoby z bardziej suchą skórą będą zadowolone z jego działania. Doceniam, że opiera się na naturalnych składnikach, a dodatkowo zawiera mój ulubiony olej kokosowy, który jest podstawą mojej pielęgnacji!

    OdpowiedzUsuń